Innovatiivista sisällöntuotantoa

Sisällöntuotanto on laaja kokonaisuus, joka on kriittinen osa jokaisen yrityksen netissä sekä sosiaalisessa mediassa toimivaa markkinointia. Se tuo parhaimmillaan suurta lisäarvoa asiakkaiden hankintaan – ja pahimmillaan karkottaa kuluttajat muutamassa minuutissa kilpailijoiden syliin. Me Lucky Levillä haluamme, että sinun yrityksesi loistaa tällä osa-alueella ja tarjoammekin laajasti asiantuntevaa ja innovatiivista sisältöä lukuisiin eri kanaviin.

SisällöntuotantoYrityksen nettisivuilla, blogeissa ja sosiaalisen median kanavissa oleva verkkosisältö vaikuttaa vahvasti asiakkaiden ostopäätökseen ja mielikuvaan brändistä. Tutkimusten mukaan ihmiset viettävät yhdellä nettisivulla noin 15 sekuntia – ja jos tarjolla oleva sisältö ei herätä mielenkiintoa tässä ajassa, olet menettänyt asiakkaan.

Laadukas sisältö vastaa asiakkaan etsimiin kysymyksiin, on kohdennettu oikealle kohderyhmälle, on tuotettu selkeästi ja sujuvasti ja lopulta ohjaa kuluttajan myymäsi tuotteen tai palvelun pariin. Visuaalisesti miellyttävä sivu, jossa on käytetty tekstiä tukevia elementtejä, kuten kuvia sekä videoita ja aktiivista sosiaalista mediaa, herättää luottamusta ja stimuloi lukijoita.

Selviääkö sinun sivusi 15 sekunnin testistä? Ota yhteyttä Lucky Leviin ja selvitetään asia yhdessä!

Kiinnostuitko?

Laitetaan rattaat pyörimään

1

Tilanneselvitys

Olemme asettaneet tiettyjä vaatimuksia projekteihin ja asiakkuussuhteisiimme. Ota yhteyttä niin kartoitetaan tarpeesi ja keskustellaan tarkemmin mahdollisesta yhteistyöstä.

2

Sopimus

Mikäli yrityksesi tarpeet kohtaavat Lucky Levin kanssa on aika solmia sopimuksen yksityiskohdat. Olemme erittäin joustavia yhteistyösopimuksien sisällöistä ja toimimme aina asiakkaan parhaaksi.

3

Menestys

Ulkoistettuasi digimarkkinoinnin eri osa-alueet Lucky Leville, voit itse keskittyä ydinliiketoimintaasi ja osaamiseesi sekä tietysti nauttia digitaalisesta menestyksestä kanssamme.

Lue lisätietoja asiakkuudesta

Millaista on laadukas sisällöntuotanto?

Sisällöntuotanto-termin alle mahtuu lukuisia eri osa-alueita, joita tulee ottaa huomioon. Pääarvo on tietenkin tekstissä, jonka tulee olla selkeää, sujuvaa ja kieliopillisesti virheetöntä. Kaikki tuotanto suunnataan suoraan asiakkaille, joten on tärkeää, että informaatio on pakattu tarpeeksi tiiviiseen pakettiin ja turha jargon on suodatettu pois.

Sisällön tavoitteena on sitouttaa mahdollisia asiakkaita eikä sen painoarvoa kannata missään nimessä sivuuttaa. Erityisesti nettisivulla sisällön tulisi olla mielenkiintoista ja tarjota asiakkaille lisäarvoa ennen ostopäätöksen tekemistä. Turhaa täytettä kannattaa siis välttää ja tekstiä kannattaa tukea myös muilla elementeillä, kuten videolla, kuvilla sekä sosiaalisen median julkaisuilla.

Esillä oleva sisältö ohjaa vahvasti yrityksen brändiä ja tavoitteet kannattaakin määrittää etukäteen. On tärkeää, että toiminnassa seurataan yhtä linjaa – sillä näin saavutetaan asiakkaan luottamus. Tämä onkin yksi syy, miksi sisällöntuotanto kannattaa ulkoistaa ammattilaisille, jotka suunnittelevat kerralla koko kokonaisuuden.

Sen lisäksi, että sisältö on laadukasta, esitetty visuaalisesti miellyttävällä tavalla ja luo positiivisen kuvan yrityksestä, tulee sen olla hakukoneystävällistä. Yli 80% kuluttajista hakee tuotetta tai palvelua Googlesta ennen ostopäätöksen tekemistä – ja näin ollen on tärkeää, että yrityksesi hakukonenäkyvyys on paras mahdollinen. Lucky Levi tekee tarkan selvityksen tärkeimmistä hakusanoista ja pitää huolen, että sisällöntuotanto tukee näitä avainsanoja.

Voit lukea lisää hakukoneoptimoinnista tästä.

Sisällöntuotantoa asiakkaiden tarpeita varten

Lucky Levin asiantunteva sisällöntuotantotiimi arvioi aina asiakkaiden tarpeet yksilöllisesti ja tarjoaa räätälöidyn suunnitelman, joka kattaa kaiken tekstisisällöstä sosiaaliseen mediaan sekä mahdolliseen kuva- ja videotuotantoon.

Aloitamme prosessin keskustelemalla asiakkaan tavoitteista sekä tarpeista ja käymme yhdessä läpi, mitkä markkinoinnin osa-alueet kaipaavat hiomista. Meille on tärkeää tutustua yrityksen toimintaan perinpohjaisesti, jotta voimme tuottaa laadukasta sisältöä juuri oikealle kohderyhmälle ja brändiin sopivalla tyylillä.

Sisällöntuotannolla voidaan saavuttaa monenlaisia erilaisia tarpeita. Mielenkiintoinen sisältö sosiaalisessa mediassa tuo yrityksellesi lisää näkyvyyttä ja kasvattaa tunnettavuutta, kun taas selkeät ja luotettavat nettisivut takaavat enemmän yhteydenottoja. Hakukoneystävällinen sisältö puolestaan nostaa yrityksesi Google-sijoitusta ja näin ollen uudet, tietoa etsivät asiakkaat päätyvät juuri sinun brändisi pariin.

Lucky Levin sisältömarkkinoinnin ammattilaistiimi tarjoaa palveluitaan sekä yksittäisiin projekteihin että jatkuvaan sisältöpäivittämiseen. Voimme auttaa esimerkiksi uuden nettisivun tekstisisällön kanssa tai ottaa haltuumme yrityksen koko sisällöntuotannon tarpeet aina sosiaalisesti mediasta hakukokeoptimointiin ja videotuotantoon. Lucky Levi tekee tarvittaessa myös kattavan kartoituksen yrityksen sisällöntuotannon mahdollisista ongelmakohdista.

Olemme jatkuvassa vuorovaikutuksessa asiakkaidemme kanssa ja pidämme huolen siitä, että kaikki sisältö noudattaa yrityksen, järjestön tai palvelun tavoitteita sekä arvoja. Ota yhteyttä ja pyydä rohkeasti tarjousta sisällöntuotannon tarpeisiin.

Lucky Levin palvelut sisällöntuotantoon

Sisällöntuotantotiimimme valmiina palvelukseen.

Tekstisisältöä

Laadukasta, kohderyhmälle suunnattua sisältöä nettisivulle artikkelien, uutisten sekä kiinteän tekstin muodossa. Osaamista sekä suomeksi, englanniksi että venäjäksi. Hakukoneystävällisessä sisällöntuotannossa otetaan huomioon brändin palveluihin ja tuotteisiin kohdennetut avainsanat.

Video- ja kuvatuotanto

Tekstisisällön tukeminen visuaalisilla elementeillä. Liikkuva kuvausryhmä hoitaa sopimuksen mukaan kuvaukset yrityksesi omissa tiloissa, minkä lisäksi mahdollisuus hyödyntää Lucky Levin omaa video- ja valokuvausstudiota sekä Green Screen -tekniikkaa.

Raportit ja analyysit

Meiltä saat aina raportit ja analyysit sisällöntuotannon tehokkuudesta, sivuston toiminnasta, liikenteestä, hakukonetuloksista sekä markkinointikampanjoista.